Thursday 8 September 2011

Die datang dah..

Hadoi laa..fenin fenin..byk betul keje yg nk kne setel ni..hukhuk..

Sambutan Raye skolah nex week..tbe2 aku in charge persembahan la pulak..n tbe2 diorang mtk tarian..mampuih cheq..huhu..aku mnari tu bleh la buat, tp nk koreograf tu yg kurang reti..

Td dh buat audition bdk2 mnari..tgk sape yg bleh mnari ikut rhythm, sape yg x bleh..sume yg ade tu xde experience sgt pn dlm tarian..tp ade lak several students yg nmpk bleh dipolish lg..tapi kalo yg keras tu, mmg x dpt diselamatkan dh..huhu..

PK HEM lak nk tarian tu cmpur2 kaum..tapi aku tgk sume bdk Siam Cine, sume kerasss..xbleh nk ikut step..ayoyo..payahnye..kalo xde gak, lantak la mlayu sume pn..hurmm..


Ok enuf pasal tarian..skg ni headcount pn mule la mnjelma dan mengganggu hidup aku..huhu..bnci tau..nape la aku ditakdirkn jd guru headcount yg tah pape tu..huhu..nape la ko nk wujud time kbizianku melanda? ptg2 aku kne train budak..kalo mnari cincai2, x ke aku jgak yg kne?


Headcount and headeache..ari ni blm dpt lg data2 markah dr ckgu lain..sok bru dpt kot..eee x sukenye!


Keje2 tergendala: Masukkan data NILAM dlm on9 sistem..selama ni buat manual je sbb skolah bru, xde dlm register..huhu..ni bru je org JPN dtg ari tu n ajar bnde nilam ni..ayoooo..seb baik la kls x byk..


Oral Test lagi, tu pn ssh nk setel ngn bdk2 cam bangang ni..xkn sume pn nk tnggu aku suap? xde mknenye..kali ni aku xkn senang2 je bg korg makan..korg pndai2 la prepare sndiri..

Ahhh...'gumbiranya' aku..kalau la aku ade klon, kn senang..

No comments:

Post a Comment