Thursday 8 September 2011

Kayu2 yg nk dilembutkan..

Penatnyeeee laa..exausted yg teramat sgt..not physically penat, tp mentally penat..letih bile tgk bdk2 aku menari..kerassssss..mule la aku naik risau..ade bpe ari je lg bleh train diorang..seb baik sambutan raya ari khamis depan..ade la jgak mse utk diorg praktis..

Kalo tgk smlm, aku dh pilih 5org students yg nmpk cam bleh dilembutkn lg..yg lain2, harammmm xbleh nk lembutkn dh..tp yg 5 org ni pn, payah sngguh..diorang mmg smgt, n nak sgt2 mnari..smpai aku penat, n aku nk balik pn, diorang xmo balik lg..tpaksa la aku halau diorang balik..huhu

Mula2 bg step joget..senang je..basic joget yg ke depan ke blkg tuu..tp diorg x dpt gak after several times ditunjuk ajar..yg dpt pn sorg dua je..then aku pn tukar la ke step yg mmg paaaaaaling simple dlm asas tarian, which is inang yg single step tu..slow tempo pnye..mmg senang gile la..tapi still gak ade yg kerassss...dusshhhh..geram sungguh aku..

Aku risauuuu yg amat sgt..bkn ape, skolah aku skolah bru..n diorg x pnah adakan tarian..ini 1st time nk try tarian..n calon2 dancers pn mcm kayu..hukhuk sadisnye..form 3 n form 5 mmg xnk kacau la kn..diorg ade extra clas ptg2, mmg xleh nk praktis dh..exm pn dh dekat..

Persoalannye, mmpukah aku 'lembutkan' mereka2 ni? tollloooongggg la lembut..takut nnt ble dorg perform, tarian hancusss..n ckgu2 akan tanye, sape yg ajar? hohohoho..aku hanya mampu gelak..skg leh ar nk gelak..jgn esk2 timbul cte kt  blkg kate aku mcm2 lak..bkn slh aku ok..aku dh buat sehabis mungkin dh ni..cume bdk2 tu keras, nk buat mcm mne..

Hurmmm dugaannn..~

2 comments:

  1. nak bagi lembut senang je... hang rendam je tangan dengan kakidepa dalam ayaq panas... gerenti lembut~ hahahahahaha~~~~~ rilek la.. hang kan pro,... mesti kanak2 riang bleh ikut step tu akhirnya...hwaiting!!

    ReplyDelete
  2. hahaha..kn best klu aku rendam ja, depa trus lmbut..step depa dh dpt, tp tempo tu tempo-suka-hati-depa la..keras tu insyaallah sempat lg nk lembutkn ni..huhuhu..tenkiu bebeh~

    ReplyDelete