Wednesday 20 July 2011

Hari Ini Dalam Sejarah..

Alkisahnya begini, seorang guru praktikal dh tamat latihan mengajarnye di sekolah kami April lepas. So skg die bsenang lenang gak la kt umah..nak ditakdirkn, die pnjat pokok, lalu jatuh, mnyebabkn satu ruas tulang belakangnye remuk. Ckgu ni pompuan, n bakal kawin Nov ni.Kesian betul die..

So tadi, kami 1 kete pompuan, n 1 kete laki p tengok die kat Hospital Alor Setar. Ari ni ade Koko, so skolah pn abis dh lewat..aku pn pakai baju kurung jela g tengok die..

Tetibe plak dh, dh abis melawat, kami g makan. Pas mkn n smayang2 sume, nk tau ape yg blaku? Kami p main bowling! Geng laki xpe la kn..dh pkai sluar..ni aku, pakai baju kurung. Hari ini dalam sejarah hidup aku, aku pakai baju kurung g main bowling..gile2..xpnah2 seumur idup aku g main bowling pakai baju kurung..huhuhu..mula2 tu teragak2 la jgak..nak main ke x, nak main ke x, tapi mmndgkn ckgu yg pkai bju kurung lg sorg tu nk main, aku pn pe lagi, join ajee..

Hmm intai2 gak la kot2 kami je yg pelik kt ctu..tibe2 nmpk ade sorg dlm grup nun ujung d sane, pakai bju kurung gak main bowling. Yes! ade geng..hahaha..xde la malu sgt kn..tmbh lak diorg off lampu, buat glow in the dark..kurg la ckit keobviousan aku bbaju kurung ni..yg x tahan tu, makin byk lak spare n strike bile pkai bju kurung..kuang3..ckgu2 laki kate ape tau, "Wani, tournament nnt hg pakai baju kurung tau..msti dapat strike byk.." kuang asam lak korg ek..xpe2..jgn aku tersungkur kt depan tu udah le ye..idak, malu je yg dpt..hohoho..


* balik dh lewat..kul 12 mlm bru smpai umah..n u know what, we almost forgot that we went there utk lawat org sakit..last2, end up bseronok plak dh..ish3..pe nk jadi nih..

No comments:

Post a Comment