Wednesday 13 July 2011

Berani ko cakap cmtu ek? Nah amik kaw!

Kerana mulut, badan binasa. Padan muke kaw. Aku ni pntang betul org duk mengata2 bentuk badan ni..alkisahnye cmni, ade la sekor bdk ni, kawan sejak skolah rendah lg la, tp dh lame dh aku tahan rse nyampah ngn die ni. Tibe2 muncul, komen gamba aku, ckp aku sehat. Aku paham la ape mksud 'sehat' die tu kn..eh helo, penat2 aku turun 8 kilo, ko ckp aku sehat? diri sndiri x sedar, gemok, nk ckp org. Menyampah btul la aku. Aku  ni dh la hobi block2 org. Tnggu mase je die ni. Tapi lepas die komen tu, aku trus suruh die tilik diri sndiri. Siap ubah setting biar die xleh komen post or photo aku. Padan muke. Ade aku kesah? Kalau perlu, akanku remove terus je ko dr fren list ni. Tp aku masih ade sdikit baik la kn, bg tgk post2 je..nk komen, sory, u r not allowed anymore. Ni asyik nk komen bnde2 yg mnyakitkn ati, baik blah ar.

Aku x gemok ok. Kaw tu yg dh makin gemuk. I lost 8 kgs, diulang, 8 kgs. Highlight kt ctu besar2. Yg ko sedap2 mulut tu pehal. Bengang ar ni. Bongok punye manusia. X kwn pn xpe ar ngn manusia cmni. Isu saiz badan, bntuk bdn n seangkatan dgnnya adalah sensitif bg aku. (walaupun aku bknnye gemok pn). So people out there, watch out your words. Silap kata je, beres, aku block. Senang idup aku.

*mood tgh hangen. Kalo aku gemok, abis tu org gemuk nk kne pnggil ape lak? Budus pnye org.

No comments:

Post a Comment