Sunday 14 August 2011

Benci benci benci!!

Owh please la..x abis2 lagi ke SAPS ni?? adui la..nympah la plak buat mnatang ni..huhu..nape kne buat ETR lak?? yg aku geram tu, supposedly Ketua Panitia yg kne tau sume bnde2 alah ni..aku tgk sbjek lain rilek je mintak ngn KP masing2..tapi bile time aku, aku tny KP aku pasal ETR tu, bleh lak die xtau pape??? Weyyy..kalo nak jd KP tapi xtau ape2, baik toksah jadi KP! Bengang betul la aku..bengang !@#%^^&**)()))*&%%$##@ dah ni..die suruh tny SU Peperiksaan..Hello..ape kaitan lak BI ngn SU peperiksaan? Bunguks la ko ni..hrp je UPM graduate..malu aku nk ngaku snior..then aku ckp la balik, sume org mtk ngn KP la..die bleh nk mrh2 lak..pehal? dh mmg keje ko kn..tula gunenye ko jd KP bangang! Last2 pe jadi, akuuuu jugak yg kne buat mnatang target2 tu, bpe % pun aku jgak la yg kne tentukan, bpe dpt A,B,C n whatever2, aku jgak..ko nk pas sume keje kt org eh? kalo cmtu baik ko jd ckgu bese je..tukar KP la senang! Nyampah betul la aku keje ngn org mcm ni..tgk Panitia lain ok je..sume bkaliber..xde la kebengongan cam Panitia BI..Benci!

2 comments:

  1. sabaq wey... bukan cikgu kena daftar sorg2 ka? biaq p la wey, nanti nama dia yg naik kan.... kami nya daerah esok baru nak meeting bagi taklimat... gilo! tarikh tutup sama ja, 2 sept...huhuu... mati la kami....

    ReplyDelete
  2. mmg ckgu kena dftar sorg2..tp ada bhgian TOV n ETR tu, KP yg sdiakan, n ckgu2 tlg msukkan ja..kalo KP x sdiakan pn, habaq la nk target brp2 kn..nk brp percent lulus ka apa..ni x, satu apa pn xtau..hampeh sngguh..huhu..rilek2..2sept lmbt lg..smpt punya..kalo Panitia hg dh complete ada TOV n ETR, knfem sng kerja..key in ja..

    ReplyDelete