Saturday 6 August 2011

Abis la aku...

Tidaaaakkkk!!!! Kenapa? Kenapa? why? hukhuk..kenapa aku yg kena berucap kt perhimpunan esk? owh tidakkkk..mampus la aku..dah la aku x penah pn nercakap kt depan phimpunan..

Aku langsung x ingat yang aku bertugas minggu lepas..dan dengan bahagianya aku bercuti smpai la ari rabu..kmis bru g skolah..yg hampehnye, nape bru mlm ni ckgu tu nk gtau aku sruh bckp esk? dh la die sndiri pn xtau ape yg nk disampaikan esk..eee geramnye! dh elok bebalas2 mesej ngn aku, tetibe bile aku mtk no fon sorg ckgu tu, terus x balas dh..mcm dh komplot je diorg nih..nk kenekan aku la tu! sbb masing2 xmo bckp..huhuhu..adey la..aku ni bukan reti nk bg ucapan..malah, x penah2 pn..mampus la aku..

Nak kata bengang tu, mmg blambak2 la rasa bengang d hati..kot ye pn nk sruh aku berucap, npe x bgitau hr kmis ari tu? leh la jgak aku tgk buku bertugas harian..tgk ape yg nk disampaikan..ini tak..malam ni bru nk gtau..itu pn sruh bcakap je, x bg pn ape laporannye. nape x inform kt aku esk je kn?

Alahai..gelabahnye la aku..msti x lena aku tido malam ni..hurm..x sangka, dh jd ckgu pn tetap nebes bile sruh bcakap kt depan..huhuhu..

Somebody please help me!

*ni yg tetibe rase cam nk amik mc je ni..*

No comments:

Post a Comment