Monday 23 January 2012

kisah terlepas kandang..

Hahahaha.. *gelak besor nampak*

Puas ati sbb ari ni dlm sejarah aku terlepas kandang bleh kluar malam kt kg sndiri..
klu time blaja dlu, even kt kedah pn, x kesah la aku nk balik pkul brp pn..kdg2 balik 3 pg pn xpe..tp ni kt umah weyy..kt kampung halamanku, live with parents, lainnn..mmg slalu pn kluar siang je, balik paling lmbt kul 8 lebih..tp hr ni, bkn balik yg mlm, tp mlm bru nk kluar..hohoho..

Telepas gak aku..skg dh slmt pulang umah pn..member2 ajak bkumpul mkn2 kt SR..smbil2 one of us nk bg perutusan kawen..tu yg buat gathering tu.. *smlm dh gather, ari ni gather lg* hohoho..serunukkk tau..

and my dad, speechless gamaknye..aku igtkn die tau aku nk kluar mlm ni..dh bgtau dh kt mak aku..adik2 pn sume dh tau..myb die missing kt mne2 kot time tu..aku pn x sedar..igtkn dh tau la dh bdk2 ni bising tny aku nk g mne kn..skali member aku smpai umah daaa..dtg nk ambik aku, siap msuk dlm umah lg..pastu bapak aku tny aku, nk pegi mne? hahahahaha..time tu die x bleh la kata x boleh kn..sbb mmber aku dh tnggu..so aku slm cepat2, blah..heee~

* oh ye, lupe lak nk cite..td aku order prawn macaroni cheese tu la, my all time feveret..tp bile dpt, aku tgk mcm pelik je rupe die..fine la, aku makan je..but i felt like something was missing there..pas mkn 2,3 suap, 'haaaa..aku igt dh ape yg xde..' member2 aku tercengang2..lalu aku panggil la waiter nye..aku alih pinggan ke tepi ckit, pastu aku tnye 'cube tgk, ape yg kurang?' budak waiter tu pn terkedu kot aku tnye soalan cmtu.. 'emm..ape ek?' eh budak ni..die tnye aku balik plak dh..pstu aku tlg la jwbkn, 'mushroom yg xde'. 'oooo..btul la..' ceh pandai plak die nk sedar yg mushroom xde la dish tu..huhu..tepakse la die ambik pnggan aku p alter balik..

No comments:

Post a Comment