Monday 16 January 2012

Come on..dont lazy lazy ah..

* menghitung hari * cepat la masa berlalu.. T_T

weekend dh pn berlalu dengan jayanya..ditemani Faezah dan kami pn beronggeng2 la ke Autocity dan Jusco Bandar Baru Perda (jalan2 cari makan)

Thanks Fae cayang for the novel and present. Tangan dh gatal2 nak pegang n bukak, tapi hati kata jangan. Sabarrr..wait for the date, baru bleh bukak..apela judul buku tu ye..mcm suspen je..hahaha (adakah buku berkaitan dgn jodoh? O.o )

Fae pulang ke sarang, dan aku kembali keseorangan. Menempuh hari2 bosan di SMK Batu Lapan. Huk banyak betul kerja..aku bru je kembali ke alam nyata. Cuti 3 hari malas nk sentuh ape pn..hari ni bru terhegeh2 nk buat itu ini..hohoho

Malam ni pnye target:
1) siapkn HC n ready utk tampal kt buku
2) min mesy panitia

Sok plak hari selasa:
1) koko persatuan akademik la pulak..adesss (aku dh naik pngkt jd ketua plak..huk2)
2) nk setelkn hal pengawas (pemilihan ketua & pen)

Rabu:
1) baru nk p servis kete (insyaallah klu sempat)
2) siapkn segala mak nenek lesson plan & bahan2 mngajar utk naik cti

kmis:
1) aku x dpt berfikir dgn tenang dh..kira nk balik je..hua3..

*** oh ya, lupa nk ckp..smlm aku mimpi best woo..mimpi kawen ngn micky yoochun..eh bukan, yg sbijik sme ngn yoochun, die cakap melayu beb..hahaha bestnye klu betul2..

4 comments:

  1. muahahaha~ best2! peristiwa sesat yang x dapat dilupakan... hahahaha... bleh buat cita kat anak cucu nanti... kekeke~ pasal hadiah tu, bukan jodoh ye tapi something else... hehehehe~ ^_^ aku pun baru tadi meeting panitia... kena buat HC gak... tapi x pa... dah settle separuh... esok pun mesyuarat agong Koku... oh, mngu ni mmg balik lewat hari2..... tapi x pa... mngu depan CUTI SEMINGGU!! ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tidaaaaakkkk!! hg ja cti sminggu..aku takkk! uhuk2 x aciii..mngetua kdekut..HC3 aku for 5 classes dh siap..huh berpinar2 mata aku..print ja belum..ni bru nk taip min mesy panitia la pulak..huuuu penat je aku rasa ari ni..class dh la full..sok msyuarat agung persatuan tu la..klu la aku bleh mc..hahaha

      Delete
  2. uish...gatal nak berlaki doh mung ni.hahahaha

    ReplyDelete
  3. hoih x syg mulut no..hahaha..aku x smpai tahap wajib bkahwin lg..mu aku sero sapa dh..hikhik :p

    ReplyDelete