Wednesday 7 December 2011

GRRRRR!!!

Huhhh gerammm!!!

Apehal aku lak yg kne buat kire2 mnatang performance tu hah? Ape ke name tah..STK? tah lah! bncinyeeee!! Dari tadi, smpai skrg, i can feel my blood is boiling inside me. Huhh geram!

Tak boleh tengok org senang ckit. Time org free2 xde plak nk suruh. Ni bile nk tgk tv je, ade la yg nk disuruh2..helooo..aku pn ckgu la..keje aku yg mlambak2 b4 cuti tu aku x suruh org buat pun? buat sendiri smpai nk terjojol bijik mata tau tak! And aku mmg siapkan sume2 so that aku dpt bcuti dgn aman. Tapi nape lak aku kne buat keje tu? tu bukan keje aku..

Dan yang paling geram tu, dh aku disuruh buat keje die, die leh plak duduk dpn laptop, layan internet. Nk mngamuk pn x bleh, sbb die tuu....cube teka die sape? die bapak aku laaa!! aku gerammmmmmmm gile ni smpai skarang rase terbakar2..well u know mw la kan..aku ni mmg hot-tempered. Cume pndam je sbb dh die tu bapak aku..kang klu aku mngamuk, lain plak jadinye..tp tadi mmg dh rebel pn..smbil2 buat kire2 tu, aku hempas2 bagi dengar ckit. Geram betul lahh!

Cube bayangkan, bpuluh2 kot..bukan sorang dua yg aku kne kire..padahal die pn leh buat sndiri..ape gune dpt gaji tapi keje org lain yg buat? hishhhhh mmg x iklas gile aku tadi..setiap helai yg aku belek, makin lme makin panas je aku rase. Aku nk REHAT. This is my CUTI. so knape aku yg kne setelkn keje tu?? hah knape? dh bpe hari dh die duk bg keje..kalo nk mtk tolong tu, bg elok2 bleh tak? i'm not a kid anymore, got it?

Tak kire la bapak ke sape ke, skrg ni kte berada pada satu status yg sama, GURU. So keje anda, buatla sendiri. Dh mmg dibayar gaji kan?

* kurang ajar ke aku ni? well, aku x pndai nk mnipu.

4 comments:

  1. well, sometimes we have to show that we are adults already..ayah aku pun kadang2 minta tolong gak, tapi nasib baik dia minta elok2, so most of time aku ok la... hmmm.. and because its your father, mmg kena sabaq ja la wey....... aku pun banyak simpan jgk drpd luah, takut kang dapat status 'D' plak dari depa... tu ja... wani, sabaq ya..... i'm sorry i cant help, but if you need to talk to someone, i'm always there for you...

    ReplyDelete
  2. thanks fae..u are always by my side when i'm in trouble..tu la..aku pn pndam sbb x mau dapat 'D' tu la..ayah aku tu x la mrh2, tp dia dok push2 ckit..aku yg mmg dh mls ni mula la hangin..huhu..skg dh lega pn..dh siap kerja n dh siap mngamuk kt blog..hehe :)

    ReplyDelete
  3. heehee... well, aku ada berita gembira untuk hang...Bonus masuk esok~ setengah bulan gaji~ hang curi2 keluar la p shopping....

    ReplyDelete
  4. hah masuk esok??? waaaa bestnye...aku xbleh nk curi2 kluar..kete aku xdak skg ni..hukhuk..shoping kt cni x best, p KB bru best..bleh la aku ajk kwn2 aku yg ada keta tu p..hehe

    ReplyDelete