Thursday 29 December 2011

Blah bleh tak?

Rimas la wey kalau hr2 nk call nak mesej. Bleh tak jangan ganggu aku? Dah la call, aku kene dengar segala cite ko lak? Dah tu ko suke call tgh2 malam buta bila time aku nk tdo dlm kul 1 @ 2 pg. ko ingat aku suke ke? Aku dh mule rase nyampah la ni..pantang betul bile orang kaco aku tido, kaco idup aku dgn mesej2 & call ni..

Dah ar, ko g cari orang lain kalau nk sgt bercerita. Aku ni sabar je sbb igt jasa baik ko ari tu. Cis! kalau tau cmni, tobat aku x terima pertolongan ko tu.

2 comments:

  1. hwargh3... marah betol.sapekah bedebah itu?

    ReplyDelete
  2. ade la sorang makhluk Allah ni..nk meluah2 perasaan lak kt aku..aku lak tukang tadah telinga dengar crita die..sbb ari tu die tolong aku, tpakse la aku layan je call die..kalo x, x kenang budi lak..nyesalnye aku g trime ptolongan die!!

    ReplyDelete