Monday 13 August 2012

Joget joget joget

ari ni dh ahad..ya, sgt seronok x terkata mau pulang ke kg halaman..ekekek..awl plak tu..selasa malam dh chow~ jgn jeles..
.
.
tapi, yg mnjadi kerunsingan aku sekarang ni, naik2 cti je ada program sambutan raya n aku ajk persembahan (as usual la). nk buat tarian, kne praktis. dan praktisnye bru hr ni skali sbb ari kmis mnggu lpas bru ada meeting jawatankuasa kanz..kira ekspress dh aku ni..
.
.
ok back to the topic. naik cti je ari rabu nye tu smbutan raya. n the problem is, mnggu ni aku available kt skolah ahad, isnin & selasa je. naik cti, ahd & isnin msih blum pulang ke sarang (memandangkan tiket sgt laris sekali dan aku tpaksa mnjadi mngsa). selasa bru aku ada kt skolah, rabu dh start prog..mampussss aku..
.
yg jd susah tu, bdk2 sekolah ni nk mnari pn kerasssss..prog ni pulak program RIMUP. nk kena ada integrasi kaum, so kne cmpur non muslim la..bila cmpur, diorng yg siam2 ni xbleh nk melembutkn diri dan tersangatlah keras..haduii aku pn xtau la ape nk jd ni..bdk siam yg ada pn tersangat la limited jumlahnye..buat 2 grup lal tu tarian. aku handle 1 je, 1 lg bg kt cg sorg lg.buat la nk wat cmne pn..
.
taun ni aku ajar step basix joget je..basic okayyy..yg 1 step ke dpan 1 step ke blkg tu..itu punnnnn mcm robot dh aku tgk..uhuuuuuuuuuu eottoke??
.
ntah la labu..aku ni kira berserah dh ni..mane nk cr pnyanyi lg, nasyid lagi..adododoii..best bangang kot..
.
sekian saja rapikan hari ini..mekaseyy!

No comments:

Post a Comment