Friday 11 November 2011

calm yet depressd..

Hari Jumaat..of coz hr yang paling kutunggu2..bleh bangun tdo lmbt..hohoho~ so aku pn tdo lmbt la smlm, kul 3 lbih gak la..mmg dh plan nk bgun lmbt..tapi! tbe2 td kul 8.30 cmtu dgr org pnggil kt pagar..aishhh kacau betul laa..igt nk buat2 xdgr je, tp pkir2 balik, aku jgak yg mtk upah racun rmput umah aku..huhu..x sngka la plak awal die dtg..npe la awl sgt..bg la can aku tdo lbih..

Jnji ngn kwn sruh die amik kete aku hr ni..servis sume skali sbb next week nk bwk blk ganu kite..jauh tuu..dh antar msj, call xde jwpn lak..haih ni yg buat aku mrh ni..tp xpela, cool dlu..xpo marah2 d cti yg aman ni..2 hr cti mmg nk duk kt umah je puas2..(sebenarnye sbb nk buat keje yg menimbun tu) huhu..aku dh ckp kt die weekend ni jgak nk kne repair..xdpt hr ni, esk pn xpe. tp kalo bleh hr ni jgak!

Tup2 mama taska depan ni ajak makan kt umah die la pulak ari ni..adoii aku baru je nk tererap lam umah je..nk smbung keje..hati mmg resah gelisah slagi keje x setel..huhu..mcm2 alasan dh aku bg..ckp kete nk kne repair la, xde kete nk pegi la..etc2..tp die siap ckp lg, 'xpe kalau kete xde, mama bleh dtg ambik'..huahuahua..ok ok la aku mngalah..aku pegi la jap2 lagi..kul 1 dkt2 pkul 2 ke..pegi awal kn, kne tlg buat keje lak..hahahahaha (mngelat pnye pasal)

Next week bru skolah aku wat Family Day..n hari tu jgak family aku nk balik..sbb tarikh lain x bleh dh..pkcik aku (as the person who will be driving my car) xde 20hb smpai 23 kot..xkn aku nk pospon blk smnggu lpas cti? uwaaa xmo! roadtax pn mati 27nov. so mcm2 mana pn kna balik gak 19 tu, right after i finish my family day..hoho

ok la..dh byk merapu nmpknye..keje sdg mnunggu ye..igt ckit ewani..hebat btul ckgu zaman skrg..keje kt skolah, then smbung keje kt umah..even on weekend..keje siang malam..syabas syabas..syabas beti..huhu.. lambakan kerja ckgu, tak siapa tau.. (dats y aku ckup marah bile org ckp keje ckgu senang)..luaran mgkin nmpk senang..dalaman, ade org tau? fikir2kan lah..

Chow cin chow~

2 comments:

  1. mak aih... stress betul weekend hang nih.... aku yg baca pun rasa stress jgk... hehehehe... besa la... time kita nak rilek tu, ada je yg dengki... benda2 yg x jadi, time tu la nak jadi... huhuhu... aku hari ni rilek la jgk, esok kena p sekolah sbb DUN Naka turun rasmi program motivasi.. hang pecaya x, lusa tu dah SPM, sabtu still buat motivasi... gila betui la depa ni... ingat budak2 tu ada ka perasaan nak dimotivasikan? kalau aku, tobat aku x p dah aih...

    ReplyDelete
  2. motivasi pa lg wey..ni spesis sama cam skolah aku la ni..mggu ni pn dok ada lg motivasi..time2 ni toksah dok motivasi la..bg bdk2 study..adoi..aku rasa nk botak dh kpala ni..SU spm, SU English Panel, Nilam, Guru Kelas, yg lain aku pn x igt dh..gilaaaa!

    ReplyDelete