Saturday 22 October 2011

Ngantukkkkk!

Haduhh..ngantuk dh la pulak..ni sume gara2 marking paper students aku la..bru je mark 10 org, kecepek, aku dh ngntuk..x mmpu lg dh nk bace essay2 diorang yg merapu tu..huhu..simpan esk plak laa..huh sia2 weekend ni xde progress pn marking..ckit tu je? aaaa malasnye!

Kt luar tu pulak bising betul la..ni la nasib berjiran ngn homestay..dr smlm lg ade family menginap..mcm ramai je..ntah, aku pn x jenguk keluar tgk..kecoh mak datuk..excited kot bercuti..huhu..x konsentret aku nk tgk cte, nk tgk tv, nk mark paper, n sgala2nye la..bile la nk blah xtau la tu..esk kot? owh tlg laa blah cpt2..slama ni aku idup aman je..huhuhuuu~

Huh bosan..nk mark paper mmg dh malas dh..jom layan cte..zass~

*sok nk try buat kuay teow th'ng..hehe :D

No comments:

Post a Comment